we will never walk alone .

Alla inlägg den 7 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 7 april 2011 21:52

Blev längre möte än jag trodde faktiskt.. satt och snacka och planera massor.. men om vad i don't tell u ;) va där i typ 2.5 timma iaf, va så jävla röksugen.. hade glömt att ta med mig cigg -.- så duktig som jag är!


Blev ingen träning idag heller.. får bli imorgon! (a)


Nu ska jag kolla BB!


PUSSEN.

Av sofia kitterfeldt - 7 april 2011 17:14

Finns så otroligt mycket omogna folk i denna värld.. tyvärr!

Har fått några frågor men tänker inte ens svara på dom, tog bort dom direkt.. så omogna saker att skriva? Orka slösa tid på att skriva sådant som ni nu skrev!

Och att det finns folk som fejkar en!? En tjej eller kille? Hade gjort en fejk av mig på facebook, moget?? Men den togs bort som tur var.. människan hade tagit bilder av mig och satt in där.. seriöst hur ORKAR man!!?


Aja skitsamma.. inte mycket jag kan göra åt saken.


Snart kommer zebbe hit på en snabb fika sedan drar vi till Radar med Emma & några till, vet inte exakt vilka. Ska på något typ möte eller något höhö!

Har förövrigt inte gjort mycket alls idag.. bara varit i skolan, gjort prov som jag klarade.. så skönt! SISTA PROVET WOHO! Har bara ett häfte jag ska göra klart sedan är jag godkänd i matte! :D


Nu måste jag sätta på kaffe innan Zebbe kommer!

Skriver senare eller imorgon!


Pussen.

Ovido - Quiz & Flashcards