we will never walk alone .

Alla inlägg den 12 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 12 april 2011 23:44

Tjuuuu!


blev en liten tripp till life förut vid 10 över 8. hade inget bättre för mig så solade lite :) ska upp imorgon med och testa en ny styrka på solariet, får se om den är bra!

är väldigt trött så ska strax borsta tänderna & så och gå och lägga mig. vet inte riktigt vad som händer mer imorgon, ska tydligen vara dåligt väder då med så blir väl att dra snabbt till gymmet och sola sedan dra hem och bara glo på en bra film eller något sånt :)

jag skriver mer imorgon, är riktigt trött!


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 12 april 2011 18:18

tjooo bitches!


ligger i sängen och är helt seg, har inte gjort någonting idag typ. bara varit i skolan och fått G i matte, kan inte förklara hur glad jag är.. alltså äntligen! hihi.

jag funderade förut om jag ska ändra designen? men vet inte.. kommer bara bli fail liksom.. får se hur det blir med det :) om ni har förslag hur man kan ändra den så säg till!


just det ja.. en sak jag glömt berätta för er people! några personer i kortedala(även jag) håller på att ordna en fest. kommer att bli grymt, lokalen har allt.. dansgolv, rökrum, bar, garderob och ja allt man behöver liksom! så om ni vill komma så är det bara att höra av sig! om mer information så är det bara att fråga :))


fick reda på förut att jag ska vara barnvakt på lördag.. åt lilla elvis som är såå söt! ska passa han från typ 12- 18 eller 19. kommer vara en trött sofia efter det!


nej nu ska jag ta mig en cigarill.

skriver senare eller imorgon :)


 


haha mitt ansikte är ljusare än min kropp.. får fan ingen färg i ansiktet & på benen när jag solar, haha sjukt!


byye bitches!


Av sofia kitterfeldt - 12 april 2011 13:03

Åh sitter och lyssnar på världens bästa låt :DD



måste också säga att jag är godkänd i matte nu! är så glaaad.. ingen skola för mig förrän i maj! :DD


PUSS PÅ ER!

Ovido - Quiz & Flashcards