we will never walk alone .

Alla inlägg den 10 april 2011

Av sofia kitterfeldt - 10 april 2011 20:27

Heej


är så jävla seg .. heelt sjukt! har ont i benen med :(( började med att jag träna med Zebbe typ 1 timma, 30 min på bandet . Sedan hem till mig och åt mat, sedan vidare till kortedala torg.. sen GICK vi till city haha jobbig backe! sen åkte vi till kviberg, va där typ 10 min.. sen GICK vi till ica i munkebäck.. alltså är helt slut haha så sitter och glor på How i met your mother.

Men nu har det börjat här haha..


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 10 april 2011 12:10

Chuuuhuu!


köpte lite trosor och en BH på marknaden förut :$

haha ne men dom va as söta, och billigt! hiihi men som vanligt så betalade inte jag haha ;)

slänger upp bild på allt snart :)


snart blire träning meed Zebbe också, ska bli skönt!


nu ska jag byta om och sedan dra mig.   bajsbild men skitsamma :)


Pussen


Ovido - Quiz & Flashcards