we will never walk alone .

Alla inlägg under april 2011

Av sofia kitterfeldt - 21 april 2011 17:03

Tjolahopp!


sitter och lyssnar på sötnosen Justin! hihi åh han är så bra!

kollade O.C för en stund sen med, åh Ryan är så söt! sitter och pratar med mitt ex också haha x)


alltså varför kan man inte lägga in videos från youtube längre? eller alltså bädda in och lägga in här? eller går det för alla andra utom mig? fattar ingenting..

jag som försökte lägga upp ett videoinlägg här igår så tänkte jag att jag lägger upp det på tuben istället och sedan in här men det går ju inte så antar att ni ikke får se några videoinlägg! höhö..


ska kanske promenera med zebbe om en stund, om det inte blir för sent för då pallar jag inte. men det märker vi väl..


nu ska jag ut på balkongen och njuta av det fina vädret!


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 21 april 2011 10:53

Godmooorgon!


jag vaknade för typ en timma sen , eller kanske lite mer. just nu sitter och jag lyssnar på big brother låten, ovanligt va? eller inte. haha!


tog precis bilder på rummet som jag lovade, alltså jag hatar mina tapeter, såå ni vet! när vi flyttade hit ville jag ha blåa tapeter och vita möbler för IFk.. men nu vill jag ha rooosa rum :(


men här har ni, haha enjoy!


FÖRE :


haha kaosrummet, det va fuuullt med kläder på golvet & massa skit! 



EFTER : 



haha och den gamla stora skitdatan används inte av mig! min bror spelar bara på den haha!

miiini tv haha!


men ja, så blev det iallafall! jag blev nöjd!


nu ska jag kila iväg till stan en snabbis!


Pussen.     

Av sofia kitterfeldt - 20 april 2011 23:02

Hej folket!


Jag har inte bloggat idag för har inte direkt haft någon tid.. eller innan jag drog till stan idag så gjorde jag en snabb videoblogg typ och tänkte lägga upp här men gick ju inte så bra :// idag efter att jag & zebbe kom från stan så drog vi hem till mig för vi skulle städa mitt rum, eller han städar och jag hjälper till hihi! fast vi möblerade om också, FÖR och EFTER bilder kommer imorgon jag lovar!


nu tänkte jag lägga mig och glo på tv faktiskt, är trött och ska upp tidigt tomorrow :((


men jag skriver och lägger in bilder imon!


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 19 april 2011 23:36

Jag kom på vad jag skulle skriva förut haha! jag hade tänkt att gå till ungdomsmottagningen idag för att kolla en grej, eftersom att det är drop in på tisdagar! men jag har tänkt hela dagen att det var måndag idag, så jag frågade Jennie när dom skulle öppna drop in IMORGON och hon svarade att det var idag.. då slog det till i huvudet, haha blev helt snurrig, jag ba Va??? haha snacka om lite EB på mig där! inte lätt att vara jag alltså.. haha ;)


PUSSPUSS SOV SÅ GOTT!

Av sofia kitterfeldt - 19 april 2011 23:27

Go kväll!


klockan är typ halv 11 , känner mig as trött.. men endå inte? ja något fel är det ju!

idag har det inte hänt mycket alls, zebbe va här till typ två, så åt jag lite och sedan kolla jag på O.C like usual.. drog upp och solade vid 6. hade egentligen bokat till 5 i 6 men när jag va halvvägs uppe vid life märkte jag att jag hade glömt mina pengar hemma så fick skynda mig som fan för att hinna hem och boka om tiden! det gick bra även om jag ringde 5 minuter innan haha! det var något speciellt jag skulle skriva men ja mitt minne är kaos så jag minns inte :((


gjorde ett litet "schema" för hur resten av min vecka kommer att se ut!




vet inte om man ser texten så bra men annars är det bara att klicka på bilden så blir den större!

nu tänkte jag gå ut och ta sista ciggen för ikväll och sedan bara ligga i sängen och kolla på tv tills jag somnar.. måste föna håret också kom jag på! *suck!*

men jag skriver imorgon sweeties!


Pussen. 

Av sofia kitterfeldt - 19 april 2011 11:48

Godmorgon!


Idag är det då tisdag ja, vet ikke vad som händer idag men snart kommer zebbe hit. Haha ringde och väckte han haha stackarn, men gillar inte att vara ensam hemma så då ringer vi hit folk ;D hihi. Kan inte sluta lyssna på big brother låten seriöst! så bra. Jag vill ut och gå idag igen, får se om zebbe pallar det ;)

 

Men nu ska jag ta och gå bort från datan eftersom zebbe kommer strax.

Skriver senare!

 

Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 18 april 2011 19:10

Har varit ute och gått meed zebbe i typ 2 timmar.. herregud e as trött, men ska dra upp & sola om typ 1 timma. Vi började med att gå från Ica i munkebäck till östra sjukhuset, från östra till härlanda tjärn, därifrån gick vi till kålltorp. tog lite tid men va as skönt! gick bara i linne och mjukis höhö.


asså seriöst, hade satt min Msn status på Inte vid datorn. men när jag kommer tillbaka till datan får jag se detta :


 

seriöst det e skitstörande att folk inte fattar! står det att jag inte är vid datan så är jag inte det! och vissa av alla dessa skicka ju massa jävla frågetecken för att jag inte svarade? åh blir så trött på vissa folk!


Nu ska röka!


Pussen.

Av sofia kitterfeldt - 18 april 2011 11:52

Tjah.


Hej allt folk där ute!

Sitter och lyssnar på big brother låten, den fastnar verkligen i huvudet och den är faktiskt bra!

Jag vaknade för en stund sen, eller typ 2 timmar sen haha. Funderar på om jag ska upp och sola sen, men vi får se :)


Idag händer väl inget speciellt skulle jag tro. Hmm...

Tog bild på sugmärket förut haha, mogen jag är :))


Min morbror va här förut och såg det och han ba : jaha vad har du gjort då? haha lite pinsamt var det faktiskt.


Nu ska jag prata med mamsen som faktiskt fyller år idag så grattis till min kära mamma!


 


Pussen.


Ovido - Quiz & Flashcards